نخستین وبسایت تربیت بدنی وعلوم ورزشی

اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی

در راستای ارتقای همکاری های علمی،تبادل اندیشه و ارائه یافته های نوین بین اساتید، پژوهشگران و دانشجویان به منظور رشد و تعالی تربیت بدنی

و علوم ورزشی در حوزه بازاریابی ورزشی اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی آغاز شد...

همایش ملی بازاریابی ورزشی

به گزارش خبرنگار «نسیم»، اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی از امروز به مدت دو روز در مجموعه سلمان فارسی انقلاب برگزار می‌شود.

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در این همایش گفت: 14 سال پیش کمیسیون بازاریابی ورزشی در آمریکا تاسیس شد و امسال اولین دوره این همایش را برگزار می‌کنیم. انتظار ما این است که این همایش به مجموعه ورزش کشور در امر قهرمانی، همگانی و تامین مالی کمک کند و باعث شود استفاده از منابع دولتی کمتر شود.

وی گفت: ورزش یک مولفه است که در تمامی حوزه‌ها همچون اقتصاد، سیاست، فرهنگ، تعلیم و تربیت نقش دارد. اقتصاد برای دیده شدن و تبلیغ نیاز به ورزش دارد و ورزش نیز برای تامین منابع مالی خود به اقتصاد نیاز دارد. انتظار این است این همایش باعث شود تا حلقه گم شده این دو موضوع پیدا شود و در آینده ارتباط‌ها و هماهنگی‌ها بیشتر شود.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در ایران در این خصوص عقب ماندگی وجود دارد. این همایش باعث می‌شود تا بازاریابی ورزش ما فعال‌تر شود و به فدراسیون‌ها کمک شود. کمیسیون بازاریابی در اساسنامه IOC علنا قید شده و در اساسنامه کمیته ملی ایران نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: آمال و آرزوی ما مستقل بودن فدراسیون های ورزشی است و بازاریابی موضوع مهمی در این خصوص است. به دنبال افزایش ظرفیت در این حوزه هستیم، همان گونه که در بازی‌های آسیایی اینچئون با جذب اسپانسر حداقل‌هایی را فراهم کردیم. باید نگاه ما علمی‌تر و کامل تر در این حوزه باشد.

حمید سجادی و مهدی خبیری از مدرسان این همایش هستند.

سید رسول حسینی دبیر اجرایی هماهنگی همایش نیز گفت: هدف اصلی این همایش این است که بدنه اجرایی ورزش مثل فدراسیون‌ها و تیم‌ها وصل شود و باعث شود تا آنها با مراکز علمی و ورزشی، دانشگاهی، آکادمی و اقتصادی ارتباط داشته باشند.

وی گفت: از طرفی به دنبال این هستیم که برندهای ورزشی که می‌توانند ملزومات ابتدایی فدراسیون‌ها را فراهم کنند جلو بیایند و ارتباط بهتری با بدنه ورزش کشور داشته باشند. بازاریابی ورزشی این نیست که فقط پیراهن باشگاه را بفروشیم ما باید به دنبال جذب نیروهای اقتصادی باشیم تا به حرفه ای شدن ورزش کمک کنیم.

 


 

Back to top
ردیاب آنلاین خودرو ردیاب خودرو